Makyajlı 2013 Honda Civic Sedan (U.S.) Los Angeles’da

Makyajlı 2013 Honda Civic Sedan (U.S.) Los Angeles’daHonda, bu hafta kapılarını ziyaretçilere açan 2012 Los Angeles Otomobil Fuarı’nda Kuzey Amerika pazarı için makyajladığı 2013 Civic ailesini resmi olarak tanıttı.

Kompakt sınıfın gözde modellerinden olan Civic yeni görünümüyle daha dinamik ve daha premium görünüyor. Büyüyen ızgarası ve keskinleşen çizgileriyle dikkat çekici bir profil çizen 2013 Civic’in tamamen yenilenen arka çamurluk tasarımı ve revize edilen arka stop lambaları markanın kısa bir süre önce tepeden tırnağa yenilediği 2013 Honda Accord’a gönderme yapıyor.

Mevcut kabin tasarımını güncellenen döşeme seçenekleri, yumuşak dokunuşlu materyaller ve yeni gümüş desenli kaplamalar ile zenginleştiren Japon üretici otomobilin standart donanımın paketini de revize etmiş. Yeni i-MID ekran, geri görüş kamerası, dış sıcaklık göstergesi, Bluetooth / USB / iPod bağlantısı gibi…

Ayrıca, gürültü ve titreşimi milimize etmek için uygulanan ilave ses yalıtımı ve kalınlaştırılan ön cam diğer yenilikler arasında yer alıyor.

Kaputun altında güncel motor seçenekleri görev yapmaya devam ediyor. Ancak, daha sert yaylar ile modifiye edilen süspansiyonlar, kalın denge çubukları ve elden geçirilen elektro hidrolik direksiyon sistemi ile yol tutuşun artırıldığı açıklanıyor.

2013 Civic Sedan bugün 18,165 dolardan başlayan fiyatlar ile satışa sunuldu. “Turkeycarblog”

2013 Honda Civic Sedan Si, Civic Sedan & Civic Hybrid Fotoğraf Galerisi 

  • selim duran

    yukarıda fotoğrafı olan araç zaten avrupada 2012 yılında satışa sunulan araç bizdeki civic yerine orda bu kasa satılıyor. özellikleride farklı doch i vtech motorda farklı türkiye ye gelmez o araç boşuna heveslenmeyelim

  • http://www.facebook.com/hakan.demir.505523 Hakan Demir

    ben aracı aldım 2 temuzda elimde elegance eco lpg li lpgyı görunce zaten şoke oldum km de 250 kuruş yakıyor hemde honda hayat onda fiyatı 57,500 trafik bandrol navıgasyon duble teyp yok yok araçda testde ettim golf jetta i30 bok yemış bu arabanın yanında erkeğe v-tec kıza etek yakışır kardeşşş

    • mahmut bileç

      hakan bey aracı nerden aldınız bende almayı düşünüyorum da elegans eko mu aldığınız model.hayırlı uğurlı ulur işallah

  • Firar9

    Halil bey yil 2013 butun arabalar makyajlandi sizin ovdugunuz hyundai accent bile makyajlandi. siz arabalari dış gorunuse gore neden yorumluyorsunuz ? Hondanin kirdigi rekoru kiramadi hala sizin koreliler. hatta koreyi birakin almanlar ve italyanlar ferrari ile kiramadi..siz neyin kafasindasiniz ?

  • Serdal

    ön taraf güncel hali daha dinamik ve güzel bence.Ayrıca içi de on numara olmuş..Arka taraf ise daha iyi olabilirdi.

  • Yamahafazer76

    merak ediyorum bu yorum yapanlar daha önce honda civic kullanmışlarmı.
    50bin tl ye git başka markalara bin sonra gek civic e bin.ondan sonra yorum yapalım.
    inanın araba öyle bi keyşf veriyorki görünüşü aklına bile gelmiyor.ayrıca çoğu arabadan da görüntü iç ve dış dizayn kat kat iyidir.2008 civic var bende.değiştirecem arabayı karar veremiyorum ne alsam diye.yerini tutacak araba bulamadım bu fiyata.

  • Yamahafazer76

    bu araba japon ve almanlarla ortak yapılıyor bilmiyenler konuşmasın.
    2006 dan sonra alman mühendislerle ortak çalışıldı civic de halad devam ediyor.
    dikkat ederseniz 2006 dan sonra kasa ne ladar değişti.

  • Sedat

    makyajlı kasalar nezaman türkiyede satılmaya başlanıcak bilgisi olan varmı arkadaşlar

  • Bilo_eno_ceza

    beyler japonlar ne demiş ilk önce tasarruf sonra komfor honda güzel araba sınıfına göre emre arkadaşımızında dediği gibi o modellerden daha ii zaten makyajda biyere kadar beyler honda ii araba

  • Yucehan Grc

    Evet doğru, Japonlar kadar iyi araba yapan yok…Arabayı beygir , otomobili teknoloji yürütür , en iyi teknolojiyide Almanlar……BMW den selamlar…..

  • Ercanbayraktar

    Her şey güzel olmuş.Fakat ön kapı kelebek camındaki plastik kısım neyin nesi?

  • Ercanbayraktar

    Eşek bizim eşek çulunu değişmiş.

  • Halil

    Emre bey, arabadan çok iyi anladığımız için mantıklı,doğru yorumlar yapıyoruz. Yorumundan kültür ve bilgi seviyen belli, sen anlasaydın bu yorumu yapmazdın.Biraz otomobil dünyasını takip et. Japon arabaları içinde, japonların sıralamasında Honda 4. veya 5.sırada, beğenmediğin Kore arabaları çok yakında Japonları geçecek.Senin beğendiğin Honda yeni çıktı,arkasından makyaj oldu.Cevabım sana değil,bu siteye girenlere doğru bilgi verme adına

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100002079614096 ‘Emré EséN’

    Japonlardan iyi araba yapan mı var ? Salak salak konuşmayın Honda bir numara . Hem Dış görünüş , hem motor performans olarak herşeyiyle bir numara . Fiat , kia , hyundai , peugeot Hondanın yanından geçemez arabadan anlamıyosunuz yorumda yapmayın bari :)

  • Kadirkurtoglu

    ne yaparlarsa yapsınlar, bi şeye benzememiş. japonlar otomobil tasarımından anlamıyorlar. hem bütünlük hem de parçaların tek tek tasarımları çok ilgi çekici değil. Koreli Hyundai ile iştiraki KİA bile tasarımda çağ atladı.

  • http://profile.yahoo.com/6BEJ3EPHHEYBHXSV5MCMXA6HQE Halil

    Harika denilen araba,piyasaya daha yeni çıktı. 18 aylık arabaya makyaj yapılmış,bence harika olsaydı yeni çıkan bu araca makyaj yapma gereği duyulmazdı.

  • lokman

    harika olmuş:-)